onsdag den 12. oktober 2011

Grannys Square


En norsk blog, Livs lyst havde på et tidspunkt en efterlysning af det der blev kaldt : Vis mig dit lapptæppe.
Jeg har i lang tid været i gang med et bomuldstæppe hæklet med Grannys Square til sommerhuset, uden dog at blive færdig. Da det stod klart at jeg skulle være mormor til to små, med få måneders mellemrum, blev lappebunken delt i to, og transformerede sig til to barnevognstæpper.
Det har nok været meningen med Grannys Square.
Det er Konrad øverst og Berta nederst.

3 kommentarer:

  1. Som mor til en og snart to bliver jeg jo helt blød om hjertet. Måske jeg skulle overveje et sådant projekt. De der tæpper ser virkelig bløde og lækre ud... det samme kan man jo sige om de små poder :)

    SvarSlet
  2. Skønne unger og sikke lækre tæpper - flot arbejde :-)

    KH. Louise

    SvarSlet
  3. Det kan en mormor lide at høre.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...